niedziela, 2 kwietnia 2017

Ziemia Lubawska zablokowana na facebooku


Nie wiem, czy widzicie mój profil (Tomasz Chełkowski) albo moją stronę (Ziemia Lubawska) na facebooku, jeśli widzicie to informuję Was, że nie mogę Wam odpisać, nie dam rady przyjąć nikogo nowego do znajomych, nie jestem w stanie zrobić absolutnie nic L  

Wszyscy dobrze wiecie, że po dłuższej przerwie jakieś dwa tygodnie temu postanowiłem wrócić na facebooka. Przyjmowałem nowych znajomych, zachęcałem do polubienia mojej strony o nazwie Ziemia Lubawska i nagle po zalogowaniu wyświetliło mi się coś takiego:





Jestem wstrząśnięty zachowaniem facebooka. Nie godzę się z tak agresywną polityką wyłudzania danych osobowych. Wystarczy przeczytać książkę „Pożeracze danych” autorstwa Constanze Kurz i Franka Riegera albo „Zbrodnie przyszłości” napisaną przez Marca Goodmana. Ja te i wiele im podobnych książek czytałem i dlatego zdjęć /skanów dowodu osobistego facebookowi nigdy nie wyślę.  



Autor: Tomasz Chełkowski
ziemialubawska885@gmail.com



Wszelkie prawa zastrzeżone
Jeśli chcesz skorzystać z moich materiałów najpierw zapytaj mnie o zgodę ;)

1 komentarz:

  1. O kurcze! Niesamowite co się dzieje. Zaczynamy funkcjonować w świecie, w którym nie ma miejsca na anonimowość.
    Też bym się nie zgadzała na publikowanie swoich danych.

    OdpowiedzUsuń